Älskar fina karats !<3

Efter att vi hade varit i lkpg idag så åkte vi till sharpman för jag skulle köpa flugmedel ;) och det blev en ny flughuva oxå till bebisen hihi :)<3
åkte sen till boxholm och det shogge sen skulle jag rida karat men kom inte så långt ;)

snacka om att det åskade då! :O fyy fan vad läskigt! ussh, precis när jag skulle gå ut för att rida så slår typ blixten ner i närheten av stallet så lampor blinkade och varje gång det blixtrade så knäppte det och blixtrade det i fläktarna.. :O ussh fy blää. men efter en tyimme eller så blev det fint väder så jag tog med mig karat in i ridhuset och red lite i grimma ;) provade även att bara rida i halsring och det gick bra tills vi kom till galoppen xD haha, han tyckte det var kul att vara fri xD sen så travade jag lite sen så hoppade jag av , och släppte han så han fick springa av sig sjävl lite ;) men det orkar man så klart inte så var svungen att smacka på han haha ;D lata lilla hästen ;)

aja, kom nyss hem :D och nu så kommer det komma lite bilder ifrån dagen :)
-----------------------------------------------------------------------
Karat fick stå i valles box ett tag för ville inte släppa ut han när det åskade så JÄVLA mycket!
titta så gullig han var i den boxen :) skulle fan passa som privat häst! :)<3
Red i grimma ett tag :)
men sen så blev det tråkigt så tog av grimman och red i bara "hals-ringen" :) <3
trav i halsring gick bra ;) eller det var mycket lättare att svänga i skritt ;)
Karat i sin nya finfina flughuva! :)
Detta får bli sista bilden för idag ;) karat har typ lärt sig puss nu :) hihi :D
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0