Torsdag

idag så började jag jobba kl. 8 :) då så gjorde jag och nina en hage, sen så mockade vi och gjorde stallet, den så skulle vi longera nykomlingen ;) fin häst! :) det gick riktigt bra :) så då började vi med att jag fick hänga på honom och det gick oxå bra, sen så satt jag upp lite och det gick mycket bra, sen så provade vi att trava lite och han var lugn :)
duktig hästen! :) fick tyvär ingen bra  bild på han men här kommer en ;)
nu så ska jag tillbaka igen kommer hem vid 3 ung :)
slutade vid halv 4 ung ;) sen vid 4 så åkte jag till boxholm för att rida ut med Josefin och Ulvang :) ihhi, kulkul :D det blev en lugn skogstur :D myys! :) och nu så är klockan mycket och måste typ sova höhö, börjar jobba kl. 8 i morgon ;)
Baliandos morfar
baloo har inte så dålig stamm endå ;) hans pappa hade vunnit massa saker sen så hade baloo ett pappper på beskrivning av han och han fick 8 på allt :)
min fina polle jag saknar dig något enormt!<3 fick oxå med ett nummer av sus så måste ringa till dem snart ?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0