torsdag igen ;)

idag så jobbade jag ;) började vid halv 8 ;) gav hästarna mat tog ut dem, sen så fastnade jag vid sötaste kissemissen ;) Sigge!! :)<33
Haha, igår såg sigge en hund för första gången? och han blev räddxD
aja, efter jag mockat klart och kelat klart med sigge så tog jag in hästarna :)
sen så gick jag på lunch ;) sen tillbaka igen och skrittade finaste Chaplin ;) sen red jag dion och metalic! :)<3<3
kulkul !
sen så åkte jag hem och Duchade sen tillbaka till hästarna för att ge kvälls mat, sen åkte jag till mjölby för att låna annas bil för skulle övningsköra haha :) lite kul var det ;) körde fram och tillbaka vid bt ;) gick faktiskt rätt så bra men mötte en lastbil och det var läskigt!! :) haha xD fast han svängde så det var tur hihi :)
sen så efter jag övningskört så åkte jag och pappa och handlade lite "godis" (natur godis)
(a)
sen hem och titta på en film på tv:n sen sova :)
puss!
bilder ifrån dagen : (bilderna är inte så bra)
juste sigge åt sin första råtta idag oxå ;)
jag och Dion! :)<3
Robban - Retina + stallet ;)
Chaplin!<3
Pigall!<3
det fåt räcka ;)
eller en bild till :)
bara för att jag fick den av Bosse och tyckte den var fin! :)
Saknar dig Baliando! <3
första Clear rounden jag var med på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0