Tjenare hej hoppsan hihi :D

har inte bloggat på typ två dagar nu, men orkade inte igår.. :( ihhi,
Måndag: :) idag så började jag kl07.30 :) fodrade/släppte ut/mockade/tog in ;) sen började jag med att skritta Nannok :) sen longerade jag Pigall och han skötte sig bra ;) elelr föresten nannok tyckte att lottens hemmagjorda "vattengrav" av något slag var Sssssssssssssåååå HÄÄÄÄÄÄÄrrrrrr läskig! :O hahaha ;) pigall brydde sig inte så mycket ;) sen så tog jag ut chaplin för skulle galopp träna honom :) det gick bra! underbar galopp har han! :) <3
sen tittade jag på när lotten hoppade Robban, och Metalic ;) skit fina var de! :)
nu så blir det att käka en macka sen blir det direkt till ida för att se när hon tränar för lotta ;)
sen ska hon färga mitt hår XD haha ;D aja, lycka till :)
puss!
Får bli en bild på Marsielle(stavning?) som är såå söt! :)<3

Söndag
aja, igår så blev det att börja jobba igen ;) hade stallet sjävl, mockade och släppte in hästarna på förmiddagen sen så efter Lunch så red jag:
Dion- Galoppträning ;)
Chaplin - Skrittade jag på i 30 min ;)
Metalic - longerade jag och han var mycket duktig :)
Longerade även Pigall och han skötte sig bra! :)
Sen så galopptränade jag Nannok och han var lite svår men vilken jävla galopp! :)
sen borstade jag gammelmannen och gjorde han fin :)
på kvällen så åkte jag til mjölby och träffade fanny som jag inte hade täffat på länge ! :) kulkul! <33
Sen Blir det den här fina bilden på Cattis och ida ;) <3

Kommentarer
Postat av: EMMA :D

haha vilken rolig bild, den ser helt dum ut :P xD <3

2010-07-22 @ 13:24:06
URL: http://eeemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0