Tisdag = ledig idag

Idag så har jag inte gjort så mkt gick upp vid halv 10 ung ;) är ledig idag. Jag har såå hääääääärrr! tråkigt :( .. snyft.. aja, har bara suttit vid datorn hela dagen, och ätit frukost :O .. blir la snart att hoppa in  duschen, elelr först så ska man kanske ut och springa? ;) :D ahah, ja det ska jag nog göra och det behövs :) höh, sen hoppar jag in i duschen :) ihih, ikväll blir det kanske att titta på Terräng träningen i boxholm :) sen vet jag inte riktigt vad som händer men det märks ;)
Igår så jobbade jag, :D jag släppte ut hästarna mockade tog in sen följde jag med nina och lotten för lotten skulle hoppa på en fin gräsplan i lkpg :) sjukt fina hinder + att de var höga? : haha, aja, men det var kul att titta på tog även kort ;) hih, sen när vi kom till baka, så skrittade jag Chaplin i typ 30 min, sen red jag Finaste och bästaste dion :) <3
Pusss!
Saknar sommaren 2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0