sova dax :)

kom hem ifrån stallet för typ 40 min sen ;) först så skrittade jag ut på Shogge :) snäll häst, men lite iritterad av allt som bet han.. :( ussch.. annars var han super gulllig :D kärlek till den lille hästen! :)<3
sen så skulle ju camen kommit upp och hoppat fast det blev inte så ;) så jag red typ 30 min dressyr :) och FAN så fin han var idag :) länge sen jag red dressyr på bedis ;) har bara mäst lufsat i skogen ;)
men han var skit fin idag! :) <3
gjorde en tråkig övning med mycket avsakninger och mycket volter och han blev hur fin som hälst då :)
sen så tog jag fram ett hinder för hade tänkt att hoppa lite :) bara för att träna på min sits ;) fick hela tiden tänka eftergift och anka haha ;) hoppade 85 ung :) och jag börjar få in hur man hoppar denne pöjk nu :) kulkul!! :D <3
inte lika läskigt längre hihi :)
sen så åkte jag till ida tittade lite när hon tränade i ljungby ridhus ;D sen till idas stall, där var alla typ ;) stod där och pratade med elin,elsa,ellen och ida hur länge som hälst ? xD haha ;D aja, men riktigt mysigt och trevligt var det :)  och sen så åkte jag hem och åt och nu så ska jag sova! :) <3
imorgon blir det NH på karat haha ;) ska se om jag kan rida i grimma och halsring ;) han lyssnar ju bra på rösten och så, sen har jag ridit med bättlöst och tycker att jag kan testa med grimma haha :D älskar hästen! :)
zorro får stå för bilden idag :)
Tycker Zorro är fin för att vara 31 år :) <3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0