Söndag/Arbetsdag på Terrängbanan

idag så gick jag och ida upp vid halv 10 ;) och vid 10 så åkte vi till terräng banan för att det var arbetsdag där idag ;)
jag ida och Bm målade massa hinder med spillolja ;) höhö, snacka om att man fick massa olja på sig! :O :S
höh, så vi gick ner till vattnat och försökte få bort det men lättare sagt en gjort! :O xD aja, sen så åt vi grillad korv ;) cilla var glillmästaren idag riktigt duktigt! :)
solros
sen så åkte jag och ida hem ;) sen åkte vi till hallongen med lena och micke :) sen så badade vi där och lite :) sen skjutsade de mig till stallet och jag tog en liten barbacka tur i skogen med finaste karat! :) <3
nu är jag hemma och har nyss ätit och ska la typ sova snart kanske? ;)
elelr inte riktigt nu men aja :D :)
i morgon får jag träffa saknade Metalic<3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0