söndag! imorgon så fyller jag hihi :D Grattis? :)

idag så vaknade man upp hos ida :) vi gick upp åt frukost åkte till ica köpte mat sen vidare till Hallongen för bad och sol :) <3 Älskar det stället, finaste på jorden! :)<3

När vi kom dit så solade vi lite sen badade vi :) det var 25 grader i vattnet !! :) hihi <3
efter vi hade ätit lunch vid 1 så åkte vi ut med båten :) mys men jag mådde illa xD haha ;) aja, vi solade vite i båten sen så skulle jag ro hem igen xD haha, första gången jag rodde en båt och är riktigt stålt över mig själv hihi :) lite snurrigt blev det men aja sådana smällar man får ta ;)
sen vid 2 så åkte vi hem till mig för att vi skulle följa med anna och pappa och alla när de kte och badade med wilma ;) höh, kul kul! så vid 4 ung så åkte vi till hundbadet i vasdtena :) wilma är konstig!! ;) hihi,
skulle sen ha åkt till stalelt och hoppat för ida men det får bli i morgon i stället så hästapollen fick vila idag :)
imorgon så fyller jag hihi :D Grattis? :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0