Regnig lördag :S

idag blev det lite sovmorgon hihi :)
började kl. nio, släppte ut hästarna och mockade sen så kom alexandraoch hjälpte till ;) och ska bara skruta lite för att jag är bäst på att fylla halm i kärran xD haah ;D aja, skit samma :) senkl. 12 så tog vi in hästarna sen så kom nina och lotten hem för att de skulle rida, så jag gjorde i ordning lite hästar :) skrittade fram dem och skrittade av dem oxå :) sen så var det min tur att rida : jippi :D <33 fick rida dion oich vi hoppade lite enkelt oxå :) har är ju bara hoppad 10 gånger i hela sitt liv ;) så hoppade inte så mycket :)men han var super fin sen efter :) ihhi, så han ska jag ha som min egen för nina tyckte jag passade så bra på honnom  :) hihi,
nu blir det ner och käka något är typ skit hungrig! :O hihi, aja,
bild på finaste Dion!
finaste hästen!<3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0