Onsdag! ^^:)

började dagen med att gå upp :D hihi, sen åkte jag till boxholm för att rida lite dressyr på karat i paddocken , men ändrade planer ;) blev att rida ut med cilla som hade Shogge och Nathalie som hade cita ;) men vi kom inte så långt ;) först så hade karat fått något på sig så han hoppade lite översllt på grusvägen sen så när vi kom in i skogen så fick sita något djur på sig och sprang om oss, sen efter ett tag så blev karat en rodeo häst? xD haha, så hoppade av för att se om jag kunde se något men det var inget, men han sparkade med både fram och bakbenen trodde serri att han skulle sparka ner mig haha xD aja, cp ponny? höhö(häst) ;)

aja när vi var på väg ut så blev jag och natalie biten av något och FAN så ont det gjorde, och nu är jag svullen som en jävla ko över knät! :O ont gör det oxå kan knappt inte gå  :O något fel? ,, fy fan vad jag hatar kryp!
ikväll så har jag tagit kort på camen som har "ridit normalt" ^^ på sin lilla coola ponny ;)
sen så åkte vi till Järnevi och bada, kallt men sen blev det varmt och mysigt . och sen så nu har vi kommit hem och ska la snart göra något? ;) hihi, vi lyssnar på musik och har almänt tråkigt hihi :) aja,
pusspuss!
bild på finaste Nannock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0