Ojoj!:O

Vad jag är dålig på att uppdatera just nu?
men har bara inte haft tid så äre :) har jobbat mycket nu senaste tiden, och åkt och ridit karat på kvällen och kommit hem sent så har inte hunnit att blogga.. :(
juste i Tisdags och Onsdags så fick jag förlja med Nina och lotten för lotten skule hoppträna för någon skit bra hopptränare ;) Det är så himla kul att titta på när andra rider för bra tränare och de som rider är så duktiga de får det att se det så enkelt ut :) aja :) de hoppade typ skit högt! : trodde typ jag skulle dö xD haha, jag var typ nervös ;)



Idag så har jag jobbat och har nu tagit Lunch men ska snart tillbaka igen för att rida pollarna :) sen vet jag inte vad jag ska göra? jag ska ge kvällsmat idag, annars så ska jag inte göra så mycket ;) öhöh, se på en bra film ikväll kanske :)
karutten får vila idag :) fårse vad som händer i morgon ska jobba då igen :)
sen kanske det händer något kul vem vet vem vet? :D ihih :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0