Nu är jag inte alls glad!

Fan vad jag saknar dig älskling! :(
det skulle ha varit du och jag.
Min största önskan var att få äga dig :(
Blir så himla arg/ledsen när jag läseröverallt att alla är så lyckliga med sina hästar, och ser på alla bilder, då tänker jag tillbaka till då vi hade det så bra! <3
Har sådan himla ångest för att jag inte var hos dig så mycket den dagen.. :(
jag hade brottom hem efter jag hade ridit lektion så jag gick förbi dig och sa, jag älskar dig, vi syns i morgon. för skule ha ridit dig dagen efter :( men det blev inte så för fick ett samtal om att du var borta att du inte fanns att du hade lämnat joreden och det var det jobbigaste i hela mitt liv!
Jag visste inte vad jag sulle ta vägen, fick ens inte säga Hej då! :( <3


När jag ser en bild av dig nu så tänker jag på hur lycklig jag var, vill ha den känslan tillbaka! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0