Måndag min dag ;) hihi :D<3

idag så började jag att jobba vid 8 :D tog ut hästarna, mockade sen så kom pippi ;)
så vi mockade och halmade ute boxarna sen så tog vi in hästarna, sen red vi Dion och Robban ;) hon skrittade robban och jag Galopperade dion hihi :D  shhit vilken jävla galopp han hadde? xD haha ;) älskar hästen! :)
fast favoriten att bara mysa med är nog Nanok :D <3 som en stor nallebjörn<3
sen så nrär vi hade ridit så Duschade vi av hästarna sen så gick jag och pippi in till nina för att jag skulle prata om jag skulle göra på tisdag-onsdag ;)
sen så vid 1 så åkte jag till box för att rida finaste karat! :) eller jag skulle hoppa för ida hihi :)
det gick inte bra i bärjan men sen när ida satt ihop en bana så gick det mycket bättre :) och tjockisen blev riktigt trött xD hahah :D
sen hem igen, duschade lite snabbt sen så blev det att cykla till nina för att de när amanda red malva hiih fina är de tillsammans  ;) <3
sen så var jag tyungen att cykla hem för att vi skulle ha gäster här ;)
fick pengar och en blomma hihi :) <3 tack alla :) <3 nu så ska jag sova upp vid halv 8 i morgon :)
puss! <3

juste vi var ju och badade med wilma igår och hon måste ju så klart ha pinnen som är så stor at att men måste dyka ner oich hämta den xD haha
Saknar min ponny plutt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0