LÖrdag ;)

vaknade vid 8 ung :O men orkade inte gå upp så typ låg i sängen i en halvtimma sen gick jag upp satte på datorn och tittade runt lite :) och åte sedan frukost och nu sitter jag här igen fast ska snart åka till Sharpman ;) ida kommer dit oxå :D jag ska nog köpa ridbyxor tror jag och päls glans (a) sen så blir det vidare till mjölby för att köpa hår färg hihih :D sen ska jag till ida :) hon ska färga mitt hår någon gång under dagen och vi får se hur det blir haha ;D  :) gullit! <3
sen så ska jag någon gång ikväll åka till boxholm och rida karat ;) hihi :)
sen vet jag inte riktigt vad som händer :)
men här kommer lite bilder på hästarna! :) och finaste metalic som jag longerar och rider lite hos nina :)
Finaste dion! <3
Älskar dig pojken underbark kul att rida är du! :)<3
Sötaste robban! <3
Sen en bild på stjärnan själv! :) <3
Metalic<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0