Ljuva fredag! :)<3

idag så jobbade jag igen (= kulkul! <3

Det var som vanligt, mata/ut/mocka/in/lunch/rida/fodra/slut ;)
Orkar inte skriva så utförligt, men det var jobbigt i dag för det blåste så mkt och hästarna blir så jobbiga då. haah, Dion höll på att springa ner mig idag när jag skulle ta in han och ag höll på att ramla men lyckades att stå kvar haha xD mupp häst ;) bakskygg r han det är tråkigt. :( aja :D han är sötis !! :) <33 hihi,
red bara chaplin idag ;) galopptränade haha, och han sparkade en gång och han höll på att sparka av mig stigbygeln, haah, det är något fel jag kan inte rida han? jag gör inget och han sparkar endå xD aja, fin är han!! :) <33
_______________________________________________________________________________________

sen blev det hem och sätta sig vid datorn, men sen så började jag att städa mitt rum ;) hihi,
sen så kom pappa hem och lagade mat och sdå gick jag ner och åt och nu så har jag uppdaterat bloggen och ska fortsätta att städa mitt rum ;) ska skura och damsuga oxå (a) :D kommer hanske en bild på mitt "fina" rum sen.
vid 9 ung så börjar det en film på 3:an och 1:an papap och jag har inte bestämmt oss vilken vi ska se men det märks ;) vi spolar in den andra och ser den en annan gång :) hihi, ne nu ska jag inte skriva mer ;)  bäst att jag fortsätter att städa :)
________________________________________________________________________________________
Saknar dig fina flickan!<3
________________________________________________________________________
städa + MUsik mkt roligare :) <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0