Linköping med Camilla Larsson :)<3

Idag så vaknade jag vid 9 ;) gick upp och gjorde mig i ordning för skulle till lkpg med bästa camilla :) kulkul!! :)
väl framme i lkpg så gick vi till höögs (a) hihi, jag skulle ha köppt ett träns men det var slut :( så vi gick in på djurmagasinet och köpte var sin clicker haha ;) så ska träna lite med hästarna :)<3
sen in på Ikano tittade lite i butiker, köpte lite saker
* Linne (blommigt)
* Jeans tagiths (stavning?)
* vanliga jeans ljus blååa ;)
* sen en svart tröjja:D
* och det bästa av allt ;) en ny mobil sonny Ericsson Zylo :) höhö,
sen efter jag hade köpt min ur gulliga mobil så gick jag och camilla till donken och käkade (a) tog en plus meny för att få ett glas xD haha :D
sen efter vi hade ätit så tog vi bussen till stationen och där efter en buss till stan ;) där så köpte inte jag något för mina pengar hade tagit slut xD haha ;D men tror att camen köpte något där ;)
sen så bara rann klockan iväg :O haah, kom hem vid 5 ung tror jag ;)  då visade jag sakerna för mamma, sen så åkte jag till väderstad och red finaste Dion :) <3 försökte oxå lära han att klickern var en posetiv sak och att man fick godis varje gång jag klickade och tror han förstod , sen började han tigga! :O fyy! så försökte lära han att inte tigga och han fattade rätt så bra :)
sen så försökte mamma ta lite bilder på när jag red ;) men de blev inte så bra haha, men aja, kanske kommer en bild elelr nått sen ;)
sen blev det hem till pappa duschade och gick och la mig typ på en gång ;) höhö.
bilder ifrån dagen ;)
jag och camilla på toan på donken och testar kameran på nya mobilen  ;)
Camilla provade en skit gullig klänning ^^ :)<3
Haha, ego jag hade lite tråkigt när camilla provade kläder så tog lite kort ;)
Var inne på denna gulliga affär (som jag glömmt namnet på) (a)
Jag och Finaste Dion :)<3
Detta köppte jag då ;) (svart tröjja och ljusa jeans är inte med)
det får räcka : hihi, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0