Härlig fredag! :)<3

Idag så gick jag upp vid halv 10 ;) åt frukost satt lite vid datorn sen så fick jag ryck så gick ut och vattnade gräset :) hihi,
sen blev kl 12 och då åt jag lunch sen så åkte jag till ida för vi skulle till hallongen! :) vi var där enda till 4 :) sen åkte vi hem och jag svängde förbi stallet då för skulle rida :)
tog in karat :) borstade och lite sen så sadlade jag och tränsade sen gick jag ner i paddocken lite för skulle rida lite dressyr innan jag red ut så det blev 15 min dressyr ;) sen när jag skulle rida ner från stallplan så ligger B.m i 30-hagen och tar bort något, och det tyckte karat var Ssssssåååååååå hääärrrr! läskigt xD haha, han tvärvände och travade iväg xD haha fan så snoppen jag blev xD ;)  aja jag vände han igen och gick och då var det inte lika läskigt men det var läskigt xD haha ;) aja fortsatte att rida sen så mötte jag josse och natalie som oxå red sen så red jag med de ett tag ;) sen red de hem och jag fortsatte att rida ;) tog mycket galopp arbete i skogen så han fick träna lite kondition och han måste få bort sin mage xD haha ;)
men nu är jag hemma har käkat lite och ska la snart gå och sova ..
-------------------------------------------------------------------------------
Titta min fina!<3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0