Fredag Tävlingsdag ! :)

Idag så började jag jobba 07.30 :) skulle fodra hästarna sen släppa ut dem, efter jag gjort det så började jag at Putsa ninas tävlingsssaker (träns/sadlar) sen kom hon vid halv 10 ung, och då mockade vi och gjoder i ordning i stallet, tog sen in hästarna sen så Duschade vi Pigall och Dion :) höhö :D  sen började nina Knoppa pigall som vi skulle åka med till mjölby först. sen lastade vi och åkte väg ;) framme i mjölby så gic vi up och betalade, tog en fika ;) icg satt oss och tittade lite ;) sen så tog vi ut pigall och gjorde i ordning han , gick sen till framridningen :) han skötte sig ruktigt bra faktiskt bushästen! :D
sen så när hon ridit programet så gick jag runt lite med honom sen s åkte vi hem igen ;)


då tog jag ut pigall och stälde in han i sin box ;) sen så mockade jag i transporten, tog sen in ponnyn och tog ut nanbok :D sen så hade nina knoppat och gjort Dion snygg ;) då lastae vi han och åkte till mjölby igen :) och sen så tog vi ut han/hon red fram/tävlade/åkte hem/ hihi :D Måste såga att dion är JÄVLIGT fin :D lilla gosehästen :D
Nina & Dion :) (blev tyvärr inga bra bilder innomhus)
väl hemma så tog vi in hästarna fodrade sen så var min dag slut hihi :D <3 kul dag :)

sen så när jag kom hem så åt jag sen så åkte jag till min lilla pärla :D <3 red i typ 30 min  och han var duktig :D <3 och nu så år jag henna igen ;) och ska nu ner och äta :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0