Äntligen fredag hihi :D <3

Idag så var det sista dagen hos nina elelr inte riktigt sista men jag har ledigt nu denna vecka som kommer  :) hihi <3
aja, idag så har jag mockat och tagit in och ut hästarna sen så gick jag på Lunch, sen när jag kom tillbaka så skulle jag göra i ordning "min" häst som jag har som min egen där uppe :) han är en valack tror han är 7 år, och är efter Ouite easy men det kan man inte tro :) ihih, visst lite svår hanterad är han men inte så konstigt för han han reds senast för typ ett år sen och han har stått i ett åt, i en box och en hage. så nu har vi börjar longera han / rida lite på han :) och idag så gick det skit bra! :) <3 ihih :) jag longerade han först i skritt trav och galopp och han skötte sig super bra! :) sen så satt jag upp och travade lite och galopperade även lite idag :) (nina hade en longer lina så om han gjorde något så kunde han inte springa iväg :) han var lite seg men han var duktig sen så knäppte hon loss linan så att jag fick skritta av själv han var jätte duktig! :) <3 hiih, och sen så har jag skrittat robban :) och nu så ska jag hoppa in i duschen ;) ihhi,
puss!
Finaste Metalic!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0