torsdag<3

Idag så var det skolan igen fast en bra dag hihi :) blev att åka och rida i ånesta :D hade Picasso hihi :D vi hade typ markarbete och det gick suuper bra :D sööt häst :D <3

åkte sen till boxholm, hjälpte ida och dela ut tidningarna för hon lånade min moppe till det, för i morse så gick hennes moppe sönder när vi skulle åka till boxholm ifrån henne haha xD så fick skjutsa henne till lydia ;D
sen kl. 3 så var jag i stallet, åt och sen så hjälpte jag och elle till med att göra kassarna och det åt Phille :D <3
blev att rida lektion sen vid 18.10 :D fick Dreamer hihi :D gööt! det gick SKIT bra!! :D <3 han var duktig.. :) <3
red utan stigbyglar på hela lektionen typ hihi :D ..
aja,
sen så vid 20.00 så åkte jag hem ;) tog tid och från boxholm och hem till mig i mjölby tog det 37 min hihi ;D
aja blir att äta och duscha sen blir det sova ;) ska upp tidigt i morgon för att ha praktik i mjölby :) <3 sakknar det !! :(

Älskling nr.1

jondalar
Saknad till tusen du är finast! :D <3<3


dreamer! <3

<3

<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0