Torsdag/Fredag!

Blir ett snabbt inlägg hihi :D
igår så kunde jag tyvärr inte blogga för att internett fungerade inte   :( snyfft!! hihi :) aja jag övdelevde :D
och nu så kommer det var massa stav fel för att jag måste skunda mig att skriva men va fään :D hihi  <3
ifgrår hade jag och stallet själva igen hihi ;) det var som vanligt ;)
Fast fään vad det regnade :O :( hiih,

det blev mycket att sopa kan jag säga!! xD hihi ;) har aldrig varit med på att det har regnat så JÄVVLA mycket!! :O åå shhit :O .. hihi, aja,

Fredag!: idag så hjälpte catarina oss med stallet hihi, vi var tvungna att gå upp en titta tidigare typ för att christo skulle komma och rida så hans hästar skulle vara klara vid kvart över 8 aja, hästarna var inte så skitiga så det var bra hihi :)
sen så blev det att mocka sen så sopade vi ;)
hihi, men aja nu så åmpåste vci ut och borsta hästarna för vi ska rida hihi
puss! Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

ja lycka till då ;))

2010-04-16 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0