tisdag<3

idag så har dagen varit som alla andra fast att jag och camen hade stallet halt själv ifrån 11 typ ;) höhö, vi har borstat tenor och deavolo hihi, fina blev de höhö, sen iannan det så red jag och camen, jag red hinsten golden :) riktig rolig var han och världigt duktig :) camen red, Füstina det gick bra för henne ;D sen så har vi inte gjort så mkt er, eller jo putsat :D höhö

diavolo

Deavolo <33
deavolohih<3
Deavolo!<3 finingen ;)

deavolo
söta häst!
<3

puss!


(saknar min baloo <3)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vilken nice häst!! :D Hoppas ni har det bra!<3

Saknar er;) men fan va kul ni måste ha! och jag kommer va avundsjuk på era solbrännor :O! kram♥

2010-04-15 @ 12:07:14
URL: http://godismonster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0