Sov dax :)

hihi ;D  första dagen avklarad nu då ;) visst det var rätt så jobbigt, men det värsta var nog att mocka, för är ju inte så van vid att mocka i halm och vända på allt.. :) men det lär man sig nog sen hihi :D
sen så har vi fått lära oss att ryckta på riktigt ;) hihi, och hästarna blir värkligen fina, inget dam kvar elelr nått :) hihi, det måste jag göra sen när jag kommer hem till sverige ;) höhö saknar min lilla bebis Baliando! :(<3
sen så har jag och camen borstat var sin häst ;) jag borstade Tinor :D skit gullig häst ;D camen borstade diavlo skit fin och underbar häst :) vi borstade i typ 1 timme och en kvart ;) höhö, men fina blev de :)
sen så vid kl.6 så kvälls fodrade vi :) det gick bra det oxå, sen gick vi ner och tittade när Christo(stavning?) red diavlo Snacka om fin HÄST!! :O och VÄLDIGT!! bra ryttare, underbart fin häst!! :O skulle inte vara fel att ha ;)
super fin verkligen!
sen så när han ridit klart så visade katarina oss hur vi ska ta hand om hästarna efter han ridit och det, för i morgon, så skulle hon bort under den tiden han var här, så vi skulle ta hästarna och borsta och det.
sen så åt vi kvällsmat det blev kyckling ris och sås, riktigt gott :=)
och nu har jag duschat och ska snart stänga av för att sova.

Diavolo efter att camen har borstat :)<3
diavolo

Tinor efter jag borstat han :)<3
Tenor

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hästarna ser jätte fina ut men har man borstat över en timme så blir dom det :)

hade bra tjejer

2010-04-13 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0