LÖrdag

idag så blev det att gå upp vid kvart över 7 , fast vaknade typ halv 7 för att det åskade skit mkycket :O man blev typ bländad av blixtarna :O läskigt xD haha så jag blev rädd så jag hoppade ner till camen hihi (a)
aja, sen så gick vi och åt frukost sen så borstade vi christos hästar ifall han skulle komma men vi trodde att han inte skulle det för att det regnade och åskade, och det gjorde han inte, sen fodrade vi mockade sopade sen så tog vi en paus. sen sp blev det lunc fodringen och vi slog rekord hihi ;) på 5 min och 3 sekunder ;) duktigt av oss hih,
sen så gick vi in och satt oss vi datorerna och jag tittade på hannah monthana the movie hihi skit bra (a)
sen så åt vi lunch det blev pasta och bröd skit gott :D hihi,
sen blev det att rida ut på Fürstinnan med camen och Cortez och Catarina hade prestige
skit kul :D vi red ner till floden och shhhit så mkt vatten det var där :O hii trodde jag skulle åka med strömmen höhö, sen så red vi upp för ett skit stort bärg typ med masssa backar så det blev mycket galopp hihi :) älska Fürstinna hihi :D härliga häst kan man säga ;) fast baloo är BÄST!<3
sen så typ galopperade vi i vattnet skit mysigt :) höhö,
sen när  vi kom hem så fodrade vi kvälls maten och halmen till hästarna ;) och nu så sitter jag här höhö :)
blir att äta kvällsmat snart sen så blir det in i duschen..
puss!
bilder kommer.. :) höhö


(min baloo är finast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0