Lördag sista stunden på la hoppla

jag har inte varit inne så mycket på datorn de sista dagarna men jag har haft det jätte bra :D hihi, igår så red jag och catarina och camen till carina (tror hon hette så) camen och catarina red 2 på prestige ;) haha och jag tog Fürstinnan ;) kul kul :D höhö, föresten ;)
innan vi red iväg så solade vi höhö :D somnade xD hahah ;D och catarina låg i skuggan xD fast hon visstet inte då ^^
vi åkte till miramar oxå ;) jag köpte munkar och en tröja hihi :D

idag så har det varit kalas för hästarna ;) så idag så har vi packat och det ;) höhö och hjälpt till på gymkanan xD ;) kulkul xD D hihi :D alla blev så gulliga med mjöl i ansiktet
;)
och nu så har vi ätit hihi :D och nu så måste jag byta om till badkläder för catarina tjatar på mig att vi ska bada xD haha ;)
åker hem kl. 15.45 ungeför i morgon kommer hem 02.00 på måndag morgonen hihi ;D


jag och camen i bilen till miramar


camen och catarina på prestige och jag på Fürstinnan ;)
pussheej ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0