lägenhetshotellet ;)

Nu har jag och camilla precis kommit till lägenhetshotellet, det var ju inte så värst kul att komma hit? eller ? .. aja det är la bara vi som kan svara på det, men jag kommer sakna la hoppla som FAN .. som sakt nu så kan jag svära igen hahah ;D men aja kommer sakna hästarna hundarna och så klart Catarina som har visat och varit med oss under den här tiden i spanien :) <3

Tack så mycket för att du har stått ut med oss

( haha fast att jag är blåst ^^ )

höhö, kommer verkligen sakna alla uteritter och det nina naturen, :( <3 men jag kommer nog komma och hälsa på någon gång höhö, man kan ju iallafall hoppas på det höhö ;D
kl. 19.30 så ska alla vi på lägenhetshotellet ut och äte, och det ska bli nice ? ;D hihi

pusheej!

Bilder:


Jag och Taina hihi ;D
hon är såå söööt :D <3

jag och Diavola kommer sakna den
beebisen, ur gullig!!<3


Leon världens gullligaste lilla tillskott på la hoppla! :) <3


Catarina och Tenor <3


haha, jag och camen sitter utenför miramar vid skejtarplanen,
(det var stark sol så kunde inte titta xD )


Chapsen <3 (stavning?)


Utsikten från alla ridturet kommer jag sakna som fan!
och bäästa uteritterna någonsin! :)<3

Kommentarer
Postat av: rebell catarina

kommer sakna er också mina älskade praktikanter, de har varit en ära att "ta hand" om er. era små rebeller ;) ni har varit toppen sen första dagen! vi kommer ses och höras i framtiden, var så säkra ;)

2010-04-24 @ 22:17:16
Postat av: caroline lyngstad

hahah :D det har varit superkul att få känna dig och roligt att vara på la hoppla hihi :D vi måste höras innan vi blir 40 år hahah, för vi kommer ju inte bli äldre :O vi hade ju inte bra idrot i skolan ;D hihi,

jag är en stolt rebell :D

2010-04-26 @ 03:09:56
URL: http://wwwcaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0