Inget skulle bli sig likt!

nu är det så här att allt är skit :( Baloo är inte okej, och han är typ halt, av något slag :( .. fan!fannn!
Jag ÄLSKAR DIG!!!<3<3
Om du skulle försvinna så skulle det inte vara värt att leva du är den som betyder, den som förstår den jag skulle kunna leva för!! <33

Älskar baloo! :) <3

Dagen idag har varit helt perfekt förutom att baloo inte är ok.. :( . .vaknade hos camen elli och elle väckte oss vid 9 typ :O ussch för dem ... aja jag och camen var ute och gick ifrån 2.00 till 4.00 idag haah xD på (natten)/(kvällen)
kulkul!!! :D:D hihi, de andra sov som idioter ;D
sen så åkte jag hem till mig duschade sen åkte jag moppe till ida :) när jag kom till henne så städade hon sen så gick vi till hästen cattis för ida skulle träna för nina servin i väderstad,  veronica red oxå marthy det gick riktigt bra för den hon värkar vara bra att rida för :) (interessesmurfarna hoppar "jag vet")
sen så hade cattis svårt att stå så trångt i transporten så hon tog sönder transportskydden :;O stackare :(<3
sen så gick vi hem till ida åt lite sen så sjöng vi sing star hihi, och nu sitter jag här :)<3 ska la snart göra något annat :) hihi

cattistrött
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0