hemma!<3

höhö är nu hemma, har varit en jobbigt dag med bara massa resa :O .. aja kl. är 03.00 nu, och jag är trött och blir därför ett kort inlägg ;)

började med att jag vaknade kl. 09.00 sen kl.12.00 så gick vi till stationen och tog tåget till flygplatsen och tog tlyget vid 15.05 till oslo för att vänta på flyget till sthokolm i 2 timmar :O . ussch, sen flyget till arlanda gick fort hihi :D tog 45 min typ ;D sen när vi var på arlanda så tog vi en buss till ett ställe där vi hade mini bussen sen så åkte vi hem höhö, aja, minibusresan var nog roligast xD haha, har ont i halsen för vi sjöng och skrattade så mkt hihi :D
men nu så ska jag sova, hihi puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0