försöka vara aktiv ^^

höhö nu när jag kommit hem till sverige så har jag bestämt artt jag fortfarande ska försöka att vara aktiv på min blogg hihi  :D lättare sagt än gjort ;) men vi får se hur det blir med det hihi :*D <3

Idag måndag så vaknade jag vid 10 ung ;D gick då upp satt vid datorn lite sen så fixxade jag mig för pappa skulle hämta mig sen så åkte vi till donken och käkade ;)
Sen nästa stopp blev parketten i boxholm höhö stäffade ida som var/är otroligt saknad! :O :( <3<3<33 Bästa vän syster hon är mitt allt! <3<3
träffade oxå elli och lydia som oxå var saknade.. <3


Fina dreamer <3

sen så åkte jag upp till stallet hälsade på baloo :D höhö och han var så klart glad att se mig ihih, fick mycket pusssar av han hiih :D <33 han är fiiinast! <3
sen så vid tre som kom ida igen hihi :D <3 vi snackade och lite :) <3 sen vid 6 ung så red jag ut på baloo med camen som hade jolly och elle på tärnmin ;) hihi, kulkul. fast min stackars beebis är inte helt ok, men vi skrittade bara så det var inte så farligt.. baloo tyckte verkligen att det var kul att vara i skogen :) hihi <3 blev pigg ;D mitt lillaskogsmonster :D höhö
och nu är jag hemma var hos pappa en sväng förut och hämtade moppen ;) och nu så ska jag hoppa in i Duschen!


Jag och baliando! älskar dig! <3

pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0